Thursday, April 18, 2013

Kembali menenen

Alhamdulillah, nafiz sudah kembali nenen seperti biase.. I do believe beliau merajuk aritu sebab I pernah marah dia menggigit-gigit masa nenen. Eh tapi baby kecik macam tu dah pandai merajuk ke? Kemaennnn sentap kan?? (Bercakap sambil mengelak dari tengok cermin)

Eh tapi mungkin jugak sbb beliau nak tumbuh gigi tu kan? Mungkinkah? Sebab rasenye gigi bawah dia tu macam dua sekali nak keluar. Hmmm adakah kerana itu? Misteri sungguh...

Whatever it is, i'm still relieved sbb beliau dah kembali nenen seperti biase. I'm just not ready to wean  him off just yet... At least tunggu sampai apish setahun k...

By the way, I'm stuck tengah menunggu turn dkt klinik kesihatan for my injection depo. You know, injection hormone utk jarakkan anak tu.. Yang tak bestnye bila dah inject ni, berat badan susah nak turun! Uwaaaaaa!! Dulu lepas bersalinkan nawfal, in 9 months time saya sudah kurus, lebih kurus dari sebelum bersalin. Tapi dengan nafiz ni, dah lebih 10 bulan, jangankan turun, makin naik ada larr!!! Uwaaaaaa!!! Nangessssss!!!

So acaner nak kurus nihhh....??? Acanerrr acanerrrrr??!!!!

3 comments:

  1. acaner? huhuhu.. gi blog anne.. tanye rahsie dia menyelimkan diri...
    kalo takpon cer tgk tips kt blog aku... foc.. aku x jual produk... hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baru terigt kewujudan blog aku ini... hahaha... bley? time cuti pjg ni ada la masa... dh stat keje sok, aku lupa balik kewujudan blog ni,,, hahaha...

      Delete